دستگاه dvr, مقالات

مقایسه چند دستگاه dvr با مشخصات آن

دستگاه DVR چیست؟ کاربرد و نکات آن هنگام خرید

مقایسه چند دستگاه dvr با مشخصات آن

 

دستگاه دی وی آر ۴ کانال سیماران SM-DH۴۰۴

دستگاه ضبط تصاویر دیجیتال Digital Video Recording  که به اختصار DVR نامیده می شود یک سیستم نظارت و کنترل بر دوربین های مداربسته آنالوگ است و قابلیت اتصال به دوربین های AHD و HD را ندارد . این سیستم قابلیت ضبط تصاویر با فرمت های تصویری و کیفیت های مختلف و قابلیت های هشداری متنوع و ارتباط با شبکه و بکارگیری نرم افزارهای کاربردی را برای دوربین ها فراهم می کند. دستگاه دی وی آر SM-DM۴۰۴ دارای ذخیره سازی تصاویر با کیفیت (H.۲۶۴) می باشد. این محصول دارای منوی فارسی ، قابلیت کنترل از راه دور و خروجی SPOT,BNC, VGA, HDMI می باشد. پشتیبانی از ۱ هارد با حداکثر ظرفیت ۳ ترابایت و امکان ارتباط صوتی ۲ طرفه در انتقال تصویر روی موبایل را دارا می باشد.

دستگاه DVR آپتینا ۴ کانال مدل OHD-۶۱۰۴XH-A۱

دستگاه دی وی آر آپتینا مدل ۶۱۰۴XH-A۱ از با کیفیت ترین محصولات کمپانی آپتینا می باشد. دستگاه ۶۱۰۴XH-A۱ دارای ۴ پورت ورودی تصویر و پورت USB ، خروجی تصویر HDMI و VGA نیز می باشد. نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی و از طریق سوکت BNC نیز می باشد. دستگاه مدل ۶۱۰۴XH-A۱ قابلیت ساپورت دوربین هایی با کیفیت تا ۵ مگاپیکسل و یک هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به پشتیبانی از دوربین های آنالوگ. AHD، CVI، TVI و IP ، قابلیت تشخیص چهره ، انتقال تصویر از طریق P۲P و نرم افزار موبایل برای اندروید و IOS اشاره نمود.

دستگاه DVR داهوا ۴ کانال مدل DH-XVR۱A۰۴

دستگاه دی وی آر داهوا مدل XVR۱A۰۴ از پرفروش ترین محصولات سری توربو اچ دی کمپانی داهوا می باشد. دستگاه XVR۱A۰۴ دارای ۴ پورت ورودی تصویر (BNC) و ۱ عدد ورودی و ۱ عدد خروجی صدا (AV) ، دو عدد پورت USB  – خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی نیز می باشد. نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و از طریق سوکت BNC نیز می باشد. ولتاژ ورودی این دستگاه ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۱.۵ آمپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶ وات را نیز دارد. قابلیت ساپورت دوربین های TVI و AHD تا کیفیت ۲ مگاپیکسل و CVI تا ۲ مگاپیکسل و همچنین پشتیبانی از دوربین های آنالوگ را دارد. دستگاه مدل XVR۱A۰۴ قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد.

 

شما می توانید دستگاه DVR دلخواه خود را از فروشگاه اینترنتی ارتباط نوآور ساحل
تهیه نمایید.
فروشگاه ارتباط نوآور ساحل بزرگترین هایپر ارتباطی و رادیویی در ایران می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *